Personalul din SELGROSS de Baia Mare are atitudine discriminatorie față de cliențíi noi și chiar umilitoare

Încercând să mă conving de realitatea comercială mult și chiar prea mult trâmbițatului SELGROSS din Baia Mare, am descins să mă conving de valabilitatea proverbului: că la Pomul lăudat să nu te duci cu sacul!
intrând pe ușile automate pe la mijlocul clădirii am fost dur avertizat de o deocheată casieră că trebuie să intru pe la capătul clădirii. Am întrebat-o respectuos DE CE? și mi-a răspuns pe un ton de kapoo nemțesc că așa sunt regulile magazinului. Adică dacă nu ai coș sau mâinile ocupate musai să treci pe la un filtru nevăzut.

Firește că m-am simțit ofensat deoarece indirect am fost considerat nu un client ce făcea cumpărături scumpe ci un hoț care încerca să se strecoare în spațiul lor comercial. În pofida reclamelor deșănțate am constatat că prețurile și așa zisele avantaje de Selgros sunt iluzii și făcături deoarece alimentele de bază erau cu 15-20% mai scumpe decât în alte unități de același profil. Desigur lanțul acesta de magazine multinațional înregistrează profituri grosolane și le exportă spre acționarii proprietari, jecmănind românul ce le calcă pragul până la os. Ofertele sunt multicolore și frumos ambalate dar conținutul acestora sunt de calitate îndoielnică, demonstrând despre calitatea produselor desfăcute că pot fi altfel decât în țările din spațiul Shengen. Permițându-le acestor lanțuri multinaționale să-și facă de cap prin personalul aservit spre umilirea clientului care își dă datele personale pentru a primi acces cu un card fără nici un avantaj la produse cu prețuri prea umflate pentru portofelul românului. Organele ce controlează concurența și mai ales protecția consumatorului ar trebui să aibă programe de supraveghere și verificare drastică a modului în care se respectă minimal legile comerțului. Așa zisele reguli umilitoare trebuie să dispară iar respectul față de clientul care-i aduce bunăstarea să troneze.