Mi-e dor de claxonul de nuntă

Dansul miresei era un alt mod de a aduna sume importante care deveneau adesea venituri apreciate în diverse declarații ale politicienilor. Dansurile specifice aduceau cadouri și venituri suplimentare mirilor înafara plicului care se oferea tânărului cuplu spre a se descurca în viața nou începută. Furatul pantofului al miresei apoi a miresei in persoană, răscumpărarea acesteia, dansurile tematice ce ofereau un preludiul senzual privitorilor. La miezul nopții după dansul miresei se îmbălțuia mireasa! ea arunca frumoasa coroniță către grupul de domnișoare de onoare iar cea care o prindea se zicea că urmează să fie cerută de nevastă curând. După ce se desprindea de coroniță fetiei , mireasa primea un batic și era considerată aparținătoare femeilor măritate. Apoi cuplul tânăr se retrăgea spre odihni și a și puni trupurile flămânde de dragoste. În urmă cu mulți ani dezvirginarea miresei se prezenta prin afișarea cearceafului alb cu o pată de sânge ce dovedea că mireasa a fost virgină până în noaptea nunții. Acest obicei se mai menține uneori la machidoni, aromânii ce păstrează sfințenia căsătoriei.

Aveam acum vreo câțiva ani oroare de claxoanele oribile ce îmi violau timpanul la început sâmbăta și duminica apoi mai toată săptămâna. Atunci se făceau nunți cu zeci si sute de invitați. Ore în șir defilau fel de fel de mașini frumos decorate cu ghirlande flori, în care tronau nașii si mirii iar în final mireasa. Tangau pe șir cu avariile puse și cireașa de pe tort, claxoanele la maxim. Toate acestea pentru a atrage atenția asupra celor care și-au unit destinele și ai avertiza pe curtezani că fata este pe numele cuiva. Legământul în fața ofițerului de stare civilă, plimbatul prin oraș , apoi ședința foto prin cele mai diafane locuri, precedau nunta religioasă, cu fastul ei în biserica plină de invitați și cunoștințe. În fața altarului se depunea jurământul de credință a mirilor care deveneau cuplu recunoscut de societate. Firește acesta nu putea fi alcătuit decât din Femeia și Bărbatul, spre a da naștere familiei ce se încropea. Apoi după ce erau binecuvântați miri și invitații, părinții și nașii , prietenii și rudele mergeau la Sala unde avea loc ceremonia de nuntă . Sălile erau decorate în funcție de starea materială a mirilor, meniul ce se servea avea același caracter precum și băutura aferentă. Marile restaurante angajau astfel de evenimente, având infrastructura necesară. Bucătărie, personal auxiliar, și chiar muzica. Nunțile erau pe fond muzical, cu orchestră și soliști de toate genurile. Sumele contractate de muzicieni erau supra plătite de către comeseni care se întreceau in dedicații de regulă mirilor si nașilor. Dansul miresei era un alt mod de a aduna sume importante care deveneau adesea venituri apreciate în diverse declarații ale politicienilor. Dansurile specifice aduceau cadouri și venituri suplimentare mirilor înafara plicului care se oferea tânărului cuplu spre a se descurca în viața nou începută. Furatul pantofului al miresei apoi a miresei in persoană, răscumpărarea acesteia, dansurile tematice ce ofereau un preludiul senzual privitorilor. La miezul nopții după dansul miresei se îmbălțuia mireasa! ea arunca frumoasa coroniță către grupul de domnișoare de onoare iar cea care o prindea se zicea că urmează să fie cerută de nevastă curând. După ce se desprindea de coroniță fetiei , mireasa primea un batic și era considerată aparținătoare femeilor măritate. Apoi cuplul tânăr se retrăgea spre odihni și a și puni trupurile flămânde de dragoste. În urmă cu mulți ani dezvirginarea miresei se prezenta prin afișarea cearceafului alb cu o pată de sânge ce dovedea că mireasa a fost virgină până în noaptea nunții. Acest obicei se mai menține uneori la machidoni, aromânii ce păstrează sfințenia căsătoriei. În lumea civilizată(?) mireasa are doi trei copii care participă la nunta părinților sau uneori nunta are loc deodată cu botezul micuței odrasle generate de cuplu înaintea căsătoriei propriu zise. Cadourile de nuntă în mare parte din aceste plicuri de nuntă erau restituite comesenilor în timp, la diferite ocazii similare prin participarea actualilor miri în cuplu sau foarte rar separat la nunțile celor care au fost prezenți la evenimentul lor. Se programau sălile cele mai frumoase cu aproape doi ani înainte, iar invitațiile se confirmau pentru a fi pregătite meniurile tot mai sofisticate și tot mai scumpe. Ospătarii si mai ales bucătarii erau la mare și prețioasa căutare pentru singurul eveniment de care se știe că îl facem conștient. CĂSĂTORIA.
Dar iată că la un simplă plezneală diabolică de degete sataniste, nunțile s-au redus la oficieri de stare civilă care de fapt nu au nici o valoare morală și nici religioasă. Taina SFINTEI LOGODNE URMATĂ DE CEA A SFINTEI CUNUNII CE PRECEDĂ TAINA SFINTEI CĂSĂTORII A FOST ERADICATĂ. Spaima produsă de moartea altfel propagată, modificarea spre unicitate cauza trecerii in alta stare de existență decât cea materială, complinită de starea sufletească, a înnebunit lumea aceasta. Lumea descoperirilor fantastice în mai toate domeniile, este dereglata de existența unei cauze induse la o boală a sistemului respirator de natură virală. Virusul cauzator se poate modifica, reacționează ca un robot ultra minuscul reacționând inteligent și de fiecare dată altfel la armele imunității. Drama exercitată asupra umanității a luat dimensiuni socio-globale.
Am auzit cu urechile mele că întregul an 2020 nu a avut nici o cununie religioasă la biserica episcopală. Au fost mai multe înmormântări (dublu) decât botezuri. Coincidență sau statistici alarmiste? ACUM SIRENELE SMURD-ULUI SAU AMBULANȚEI AU LUAT LOCUL CLAXOANELOR DE NUNTĂ. DACĂ ARE ROST SAU NU, ROȘII SAU ALBE, MAȘINILE CE AR TREBUI SA ADUCA SALVAREA CETĂȚENILOR ELE SUNĂ A MOARTE. PENTRU A FI ÎN CONSENS CU SUNETELE MORȚII POLIȚIȘTII DE TOATE FELURILE SE FAC AUZIȚI ȘI VĂZUȚI CU ACELEAȘI MIJLOACE SONORE ȘI DE ILUMINAT VĂTĂMĂTOR. O ARMATĂ DE BINEFĂCĂTORI NE NUMĂRĂ MORȚII , NE PROTEJEAZĂ CU AMENZI EXORBITANTE ȘI NE BATJOCORESC MORȚII!